مقالات

استفاده از دستگاه های آبشار توپ در مراکز خرید بزرگ

خرید آبشار توپ شهربازی

راهنمای خرید آبشار توپ برای مراکز خرید بزرگ

خرید کردن کاری جذاب و لذت بخش برای بزرگسالان است اما معمولاً کودکان در حین خرید خسته شده و بیشتر علاق‎مند بازی و تفریح هستند. همین مسئله باعث شده تا بزرگسالان مراکز خریدی را انتخاب کنند که دارای امکانات مناسبی برای کودکان از جمله استخر و آبشار توپ باشد. به این صورت کودکان می‎توانند لحظات لذت بخشی را سپری کرده و به این صورت خاطره خوشی برای والدین خود بسازند. با توجه به اهمیت استفاده از تجهیزات بازی کودکان در مراکز خرید، قصد داریم تا در این مقاله به معرفی دستگاه آبشار توپ و تاثیر آن در میزان جذب مشتری بپردازیم.

خرید آبشار توپ شهربازی

چرا باید از آبشار توپ استفاده کنیم؟

اگر قصد خرید آبشار توپ را برای مراکز خرید بزرگ دارید باید بدانید که این وسیله در کنار استخر و فواره توپ می‎تواند محیطی شاد و هیجان انگیز را برای بازی کودکان فراهم کند. معمولاً اکثر کودکان علاقمند بازی در استخر توپ هستند اما ممکن است پس از مدتی از بازی در استخر خسته شوند! اما با استفاده از آبشار و فواره توپ می‎توان امکانات جدیدی به استخر توپ اضافه کرده که باعث جلب توجه بیشتر کودکان می‎شود.

این نوع آبشار به همراه فواره توپ مورد استفاده قرار می‏گیرد که دارای یک لوله خرطومی است. به وسیله این لوله می‎توان توپ‎ها را به قسمت آبشار منتقل کرده و سپس از ریموت برای باز شدن درب آبشار استفاده کرد؛ به این صورت توپ‎ها از داخل آبشار تخلیه شده و پایین می‎ریزند. انجام این بازی ساده برای کودکان بسیار هیجان انگیز بوده و موجب تقویت مهارت ‎های حرکتی آن‎ها می‎شود. با توجه به این توضیحات کودکان علاقه بیشتری به بازی در استخرهای توپی که دارای فواره و آبشار هستند پیدا می‎کنند. این مسئله در میزان جذب مشتری اثرگذار بوده و می‎توان گفت برای مراکز خرید بزرگ یک الزام به شمار می‎رود!

معرفی آبشار توپ و انواع آن

آبشار توپ یک محفظه با درب ریموت‎دار است که می‎توان آن را روی دیوار و سقف نصب کرد. البته نوع پرتابل این وسیله نیز در بازار موجود است که نیازی به نصب ندارد و به همین دلیل دارای متقاضیان بیشتری است. معمولاً بدنه آبشار توپ به صورت شفاف تولید می‎شود تا امکان مشاهده توپ‏ها در آن وجود داشته باشد. محفظه این وسیله دارای ظرفیت ۲۰۰ تا ۳۰۰ توپ است که از طریق فواره توپ می‎توان آن را پر کرد. اما احتمالاً برایتان سوال ایجاد شده که فواره توپ چیست؟

فواره توپ شهربازی یک وسیله برای پرتاب توپ‎ ها به سمت بالا است. در این وسیله از لوله‎های خرطومی استفاده شده که توپ‎ها از طریق آن به درون محفظه آبشار منتقل می‏شوند. فواره توپ می‎تواند به صورت تک لوله، دو لوله، چهار لوله، اسپیرال و آتشفشانی باشد که در قیمت نهایی آن اثرگذار است. با خرید آبشار توپ و فواره می‎توانید امکانات جالبی را به محیط بازی کودکان اضافه کرده و در لحظات شاد آنان شریک شوید.

خرید آبشار توپ شهربازی

بررسی ویژگی‎ های آبشار و فواره توپ

  • انواع آبشار و فواره توپ با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید می‎شوند که کاملاً در برابر باران و رطوبت، نور خورشید و سرما مقاوم بوده و به همین دلیل دوام زیادی دارند.
  • این محصولات با استفاده از انواع مواد شوینده قابل شست و شو هستند و نصب و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است.
  • انواع فواره توپ از یک موتور سانتریفیوژ بهره می‎برند که دارای کیفیت مناسبی بوده و قدرت پرتاب بالایی ایجاد می‎کند.
  • درب آبشار توپ به راحتی توسط ریموت کنترل باز شده و بر اثر استفاده طولانی مدت دچار آسیب و خرابی نمی‎شود.
  • این وسیله کاربردی در برابر آتش سوزی ایمن بوده و به دلیل نوع ساختش امنیت بالایی برای کودکان فراهم می‎کند.
  • کودکان گروه سنی الف و ب می‎توانند از این وسیله استفاده کرده و مهارت‎های حرکتی و هوش هیجانی خود را تقویت کنند.

خرید آبشار توپ برای چه اماکنی مناسب است؟

تنها مراکز خرید بزرگ متقاضی آبشار و فواره توپ نیستند و در دیگر اماکن مربوط به کودکان نیز می‎توان از این وسیله جذاب و کاربردی استفاده کرد. به طور کل از این اماکن می‎توان به مهد کودک‎ها، شهربازی‎ها و خانه بازی‎ها اشاره کرد که با هدف آموزش و بازی کودکان تاسیس شده‎اند. در این اماکن با نصب تجهیزات بازی پرطرفدار کودکان مثل استخر، آبشار و فواره توپ می‎توان مشتریان خود را افزایش داده و به سود بالاتری دست پیدا کرد!

آبشار توپ شهربازی

قیمت آبشار توپ به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

قیمت آبشار توپ به فاکتورهای مختلفی مانند جنس، میزان ظرفیت و نوع فواره توپ آن بستگی دارد. اما توصیه می‎کنیم برای اطلاع دقیق از قیمت این محصولات وارد وب سایت شهربازی سازان طلایی شده و یا با شماره 09356039371 تماس بگیرید. به این صورت می‎توانید در رابطه با قیمت انواع تجهیزات شهربازی کودکان اطلاعات کامل‎ تری به دست آورده و برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود راحت ‎تر تصمیم ‎گیری کنید.

سوالات متداول

آبشار توپ چیست؟

آبشار توپ یکی از تجهیزات بازی کودکان است که می‎توان آن را به همراه فواره توپ در خانه بازی‎ها، مراکز خرید، شهربازی‎ ها و مهد کودک‎ ها نصب کرد.

به چه دلیل باید از آبشار و فواره توپ در مراکز خرید استفاده کرد؟

با استفاده از آبشار و فواره توپ در مراکز خرید می‎توان محیط مناسبی را برای بازی کودکان فراهم کرده و به این صورت باعث جذب بیشتر مشتریان شد.

نحوه نصب آبشار توپ به چه صورت است؟

در حال حاضر انواع آبشار توپ به صورت پرتابل تولید می‎شوند و نیازی به اتصال آن‎ها روی سقف یا دیوار وجود ندارد. به همین دلیل نصب این نوع تجهیزات بسیار آسان بوده و تنها کافیست مکان مناسبی را برای قرار دادن آن‎ها در نظر بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله از شرکت فنی و مهندسی شهر بازی سازان طلایی به معرفی آبشار توپ و ویژگی‎ های آن پرداختیم. در صورتی که علاق‎مند خرید این نوع تجهیزات برای مراکز خرید، شهربازی ‎ها، مهد کودک‎ ها و خانه بازی‎ها هستید، می‎توانید با شماره 09356039371 تماس گرفته و در رابطه با جنس، مدل، قیمت و نحوه خرید این تجهیزات اطلاعات کاملی از کارشناسان ما دریافت کنید و یا با ورود به بخش مرکز فروش لوازم شهربازی در سایت محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

شرکت فنی و مهندسی شهر بازی‎ سازان طلایی با چند دهه فعالیت در این حوزه توانسته نقش پررنگی در تجهیز شهربازی‎ها و دیگر اماکن بازی کودک ایفا کند. بنابراین اگر به دنبال جدیدترین تکنولوژی و بهترین خدمات هستید روی ما حساب کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *