مقالات

خرید تجهیزات شهربازی سرپوشیده

خرید تجهیزات شهربازی سرپوشیده

راهنمای خرید تجهیزات شهربازی سرپوشیده

امروزه اکثر والدین برای تفریح فرزندانشان شهربازی ‎های سرپوشیده را ترجیح می ‎دهند؛ زیرا در این شهربازی ‎ها والدین می ‏توانند از امنیت کامل کودکانشان اطمینان حاصل کرده و نگران آسیب دیدن آنان نباشند. همچنین در این شهربازی ‎ها به دلیل وجود سیستم تهویه مناسب، دمای هوا متعادل بوده و کودکان و بزرگسالان می‏توانند از وسایل بازی در زمستان و تابستان و روزهای بارانی و برفی به راحتی استفاده کنند. این دلایل باعث شده تا استقبال مردم از شهربازی‎ های سرپوشیده افزایش پیدا کند. بنابراین مالکان و مدیران این اماکن باید با تجهیز شهربازی با تمامی وسایل بازی پرطرفدار، باعث کسب رضایت مشتریان خود شوند. اما اگر قصد خرید تجهیزات شهربازی سرپوشیده را دارید حتماً این مقاله را مطالعه کنید؛ زیرا قصد داریم راهنمای خرید وسایل شهربازی را در اختیار شما قرار دهیم.

شرکت شهربازی سازان طلایی

معرفی انواع تجهیزات شهربازی سرپوشیده

در حال حاضر امکان خرید وسایل شهربازی سرپوشیده در تنوع بسیار بالا برای شما وجود دارد. بنابراین می‎توانید با توجه به میزان بودجه، نوع نیاز و میزان استقبال مشتریان برای خرید دستگاه‎ های مکانیکی، تیکتی، جایزه گیری، رومیزی اسپرت، بازی‏ های واقعیت مجازی و… اقدام کنید. اما به طور کل لیست وسایل شهربازی سرپوشیده عبارتند از:

دستگاه‎های واقعیت مجازی

اگر دقت کرده باشید کودکان امروز علاقه عجیبی به تکنولوژی دارند؛ به همین دلیل در صنایع ساخت تجهیزات شهربازی از تکنولوژی‎ های نوینی مانند واقعیت مجازی یا VR استفاده می‎شود. دستگاه‎های واقعیت مجازی با وجود عینک مخصوص و دسته‎ های بازی شرایطی را ایجاد می‎کنند که بازیکن تصور کند درون یک ترن هوایی واقعی یا لبه یک پرتگاه قرار دارد. به همین دلیل این نوع بازی‎ ها هیجان زیادی داشته و مورد توجه کودکان و بزرگسالان قرار گرفته ‎اند.

دستگاه گیم یا تجهیزات ویدیویی شهربازی

از تجهیزات پرطرفدار در لیست وسایل شهربازی سرپوشیده می‎توان به دستگاه‎ های گیم اشاره کرد که برای تولید آن‎ها از فیلم و سریال‎ های محبوب الهام گرفته می‎شود. این نوع بازی‎ ها سرعت عمل و قدرت تصمیم گیری بازیکنان را افزایش داده و به دلیل هیجان زیادشان طرفداران بی‎شماری دارند. در حال حاضر دستگاه ‎های گیم در مدل‎ های بسیار متنوعی تولید می‎شوند که از آن‏ها می‎توان به گیم ماشین، موتور، اسب طلایی، بیل مکانیکی، بازی خانه مردگان و… اشاره کرد.

تجهیزات جایزه مستقیم

از پرفروش ‎ترین وسایل بازی در مرکز فروش تجهیزات شهربازی سرپوشیده، می‎توان به دستگاه ‎های جایزه مستقیم اشاره کرد که برای کودکان جذابیت زیادی دارند. یکی از این نوع بازی‎ ها ربات چنگکی است که در آن بازیکن باید به وسیله اهرم یکی از جایزه‎ ها را انتخاب کرده و از چنگک برای بیرون آوردن آن کمک بگیرند. این بازی به صورت یک نفره بوده و باعث افزایش دقت عمل بازیکنان می‎شود. ربات چنگکی در مدل‎های متنوعی قابل خریداری است که از آن‎ها می‎توان به مدل Crazy Toy، Funny Time، Doggy House، Splendid Ball و… اشاره کرد. معمولاً تمامی این ربات‎ ها بدون نیاز به اپراتور تولید می‎شوند و نسبت به میزان بازدهی‎شان قیمت بسیار مقرون به صرفه ‎ای دارند.

امتک 2019 با حضور شهربازی سازان طلایی​

دستگاه‎ های قدرتی شهربازی برای زورآزمایی و سنجش قدرت تولید می‎شوند و علاوه بر کودکان برای بزرگسالان نیز جذابیت زیادی دارند. در این نوع دستگاه بازیکن می‎تواند سرعت و قدرت خود را بسنجد و در صورت دریافت بالاترین امتیاز تیکت جایزه بگیرد. به همین دلیل این نوع تجهیزات جزء دستگاه ‎های تیکتی شهربازی نیز به حساب می‎آیند. معمولاً انواع دستگاه قدرتی به صورت تیکت خور، سکه خور یا ریموت کنترلی هستند؛ البته امکان اتصال آنها به اتوماسیون شهربازی نیز وجود دارد. از محبوب‎ترین دستگاه ‎های قدرتی می‎توان به مدل ‎های Skateboard، Mr Wolf، Mr Hammer، Frog Park و… اشاره کرد که هر یک دارای ویژگی ‎ها و قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند.

دستگاه‎های رومیزی و اسپرت

از تجهیزات دو نفره رقابتی شهربازی‌ ها می‎توان به دستگاه ‎های رومیزی و اسپرت اشاره کرد که معمولاً در آنها دو بازیکن بر سر کسب امتیاز بالاتر با یکدیگر قابت می‎کنند. این بازی‎ ها دارای رنج سنی خاصی نیستند و کودکان و بزرگسالان می‎توانند با بازی با آن‎ها لحظات هیجان انگیزی را سپری کنند. از محبوب‎ترین دستگاه ‎های رومیزی می‎توان به ایرهاکی و فوتبال دستی اشاره کرد که با وجود قیمت مناسب شان بازدهی بالایی دارند.

ایرهاکی شهربازی توسط 2 یا ۴ بازیکن قابل انجام بوده و در آن بازیکنان باید یک توپ یا دیسک ایرهاکی را حرکت داده و به یکدیگر گل بزنند. در این بازی میزان امتیاز نفرات روی یک صفحه مشخص شده و در نهایت بعد از تمام شدن زمان بازی برنده اعلام می‎شود. ایرهاکی شهربازی در مدل‎ های متنوعی تولید شده که ممکن است دارای امکاناتی مانند رقص نور، نمایشگر یک طرفه یا دو طرفه، سیستم صوتی و… باشند.

فوتبال دستی شهربازی نیز مانند ایرهاکی توسط 2 یا ۴ بازیکن قابل انجام بوده و در آن هر تیم باید سعی کند با گل زدن به تیم دیگر پیروز میدان شود. این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و موجب افزایش سرعت عمل بازیکنان می‎شود. فوتبال دستی شهربازی در مدل‎ های متنوعی قابل خریداری است که برخی از آن‎ها به صورت ۶ نفره نیز قابل بازی کردن هستند. از ویژگی‎ های این تجهیزات می‌توان به پخش موزیک هیجان انگیز، قابلیت مدیریت زمان بازی، سیستم نمایشگر گل‌ شمار، اعلام کننده صوتی گل، قابلیت پخش رقص نور و اعلام کننده برنده بازی اشاره کرد.

دستگاه‎ های تیکتی

دستگاه‎ های تیکتی به این صورت هستند که هر بازیکن باید برای شکستن رکورد دیگری و عملکرد بهتر تلاش کند. به این صورت می‎توان برنده تعدادی تیکت شد و با استفاده از آن‎ها یک جایزه از باجه شهربازی دریافت کرد. از محبوب‎ ترین دستگاه‎ های تیکتی می‎توان به تجهیزات قدرتی اشاره کرد که پیش‎تر به توضیح ویژگی‌ های آنها پرداختیم.

دستگاه ‎های بازی الکترونیکی

اصلی‎ ترین تجهیزات در ساخت وسایل شهربازی سرپوشیده دستگاه‎ های بازی الکترونیکی هستند که به دلیل هیجان زیادشان متقاضیان زیادی دارند. این بازی‎ها ممکن است دارای یک مانیتور بزرگ برای پخش تصاویر بازی باشند اما برخی از آنها نیز فاقد مانیتور هستند. از محبوب‎ ترین دستگاه ‎های بازی الکترونیکی می‎توان به کیدی راید یا تکان دهنده‎ ها، بازی‎ های مسابقه‌ ای، بازی ‎های تفنگی و… اشاره کرد.

خرید تکان‌ دهنده شهربازی

اکثر ما در کودکی بازی با تکان دهنده ‏ها را تجربه کرده و خاطرات به یاد ماندنی از بازی با این وسایل داریم. انواع کیدی راید یا تکان دهنده برای کودکان جذابیت زیادی داشته و به همین دلیل بازدهی بالایی دارند. این بازی‎ ها معمولاً به صورت سکه‎ ای بوده یا با ریموت کنترل از راه دور کنترل می‎شوند. از محبوب‎ ترین مدل‎ های کیدی راید می‎توان به تکان دهنده گیم ‎دار چرخشی، تکان دهنده هلیکوپتر، موتور، ماشین، تانک تفنگی، تکان دهنده خرس خشن، کیتی و… اشاره کرد. معمولاً این محصولات دارای حرکات گهواره ‎ای بوده و ممکن است از امکاناتی مانند سیستم رقص نور، پخش موسیقی، مانیتور و… برخوردار باشند.

سازه ‎های بادی شهربازی

اگر قصد خرید عمده تجهیزات شهربازی سرپوشیده را دارید به هیچ عنوان سازه‎های بادی را فراموش نکنید؛ زیرا این سازه ‎ها برای کودکان خردسال بسیار کاربردی بوده و به دلیل نوع ساختشان امنیت زیادی دارند. سازه‎ های بادی در مدل‎های متنوعی تولید می‎شوند و بعضی از آنها ممکن است دارای ابعاد بسیار بزرگ و امکانات زیادی برای بازی کودک باشند. این نوع تجهیزات باعث تقویت مهارت حرکتی کودکان شده و استفاده از آن‎ها در شهربازی‎ها و محیط‎ های بازی کودک توصیه می‎شود.

دستگاه ‎های مکانیکی شهربازی

معمولاً دستگاه‎ های مکانیکی دارای ابعاد بزرگی بوده و به همین دلیل در شهربازی‎ های سرباز مورد استفاده قرار می‎ گیرند. اما با توجه به متقاضیان بسیار این نوع تجهیزات، امکان استفاده از ورژن کوچک‎تر آن‎ها در شهربازی‎ های سرپوشیده وجود دارد. از مدل‎ های متنوع این بازی ‎ها می‎توان به مری گراند یا دستگاه ‎های گردون، قطار شهربازی، چرخ و فلک یا فان فار، ماشین برقی و… اشاره کرد.

قطار شهربازی

در حال حاضر تنوع وسایل شهربازی سرپوشیده بسیار زیاد بوده و کودکان و بزرگسالان می‎توانند از بازی با تجهیزات مورد علاقه خود لذت ببرند. اما در این میان قطار شهربازی برای کودکان از جذابیت بیشتری برخوردار است. قطار شهربازی در مدل‎های متنوعی تولید می‎شوند که از نظر تعداد کابین، قدرت موتور، ظرفیت، طراحی و… با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین ریل قطار شهربازی به شیوه ‎های مختلفی طراحی می‎شود که از محبوب ‎ترین آن‎ها می‎توان به مدل دایره‎ای، بیضی شکل، بی‎ هایت و… اشاره کرد. در اکثر مدل ‎های این وسایل امکان تنظیم زمان و تعداد دور بازی وجود دارد و شما می‎توانید انواع قطار شهربازی را به صورت کاملاً استاندارد و ایمن از شهربازی سازان طلایی تهیه کنید.

ماشین برقی شهربازی دارای سیستم برق از کف یا سقف بوده و در پیست مخصوص قابل استفاده است. این نوع ماشین با طرح ‎های مختلف قابل خریداری بوده که ممکن است دارای نورپردازی، قابلیت تنظیم سرعت، ضربه گیر روی فرمان و… باشند.

امروزه ماشین شارژی شهربازی انتخاب مناسب‎ تری به نظر می‎رسد، زیرا این نوع وسیله نیازی به پیست مخصوص، زیرسازی فلزی و ترانس برق ندارد. به همین دلیل می‎توانید با صرف هزینه کمتر این تجهیزات را به شهربازی خود اضافه کرده و به سود زیادی دست پیدا کنید. این تجهیزات برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده هستند و ممکن است به صورت تک سرنشین یا دو سرنشین باشند.

بسیاری از کودکان بعد از ورود به شهربازی در ابتدا به سراغ دستگاه‎های گردون می‎روند، زیرا این دستگاه ‎ها دارای جذابیت زیادی برای کودکان بوده و به دلیل حرکات گهواره‎ ای و آرامشان باعث احساس آرامش و امنیت کودک می‎شوند. در حال حاضر انواع دستگاه گردون شهربازی در مدل‎های متنوعی قابل سفارش هستند که از محبوب‎ترین آن‎ها می‎توان به مدل PONY PONY، Space Ship، Castle، seaworld و… اشاره کرد. این نوع دستگاه ‎ها در ابعاد کوچک یا بزرگ تولید شده و دارای یک یا چند نشیمن فانتزی هستند. انواع دستگاه گردون جزء تجهیزات اساسی شهربازی‎ ها بوده اما از آنها می‎توان در خانه بازی‎ها و دیگر محیط ‎های بازی کودک نیز استفاده کرد.

با توجه به تنوع زیاد تجهیزات شهربازی سرپوشیده، توصیه می‎کنیم برای دریافت لیست قیمت این وسایل حتماً از کارشناسان شرکت فنی و مهندسی شهربازی سازان طلایی کمک بگیرید. به این صورت می‎توانید با پرطرفدارترین تجهیزات شهربازی آشنا شده و در رابطه با ویژگی ‎ها و قیمت این محصولات اطلاعات کامل ‎تری به دست آورید. در شهربازی سازان طلایی، تجهیزات شهربازی با تنوع بسیار عرضه می‌شوند و شما می‎توانید این محصولات را با قیمت بسیار مناسب و خدمات پس از فروش کامل سفارش دهید.

سوالات متداول

قیمت تجهیزات شهربازی به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

مواردی مانند نوسانات ارزی، نوع تجهیزات، مدل آنها و ابعاد این وسایل در تعیین قیمت شان اثرگذار است.

هزینه لازم برای تجهیز کامل شهربازی سرپوشیده چقدر است؟

سرمایه لازم برای تجهیز کامل شهربازی سرپوشیده را نمی‎توان بدون در نظر گرفتن ابعاد شهربازی و نوع و مدل تجهیزات آن تعیین کرد. بنابراین توصیه می‎کنیم برای اطلاع دقیق ‎تر در این رابطه با کارشناسان شرکت شهربازی سازان طلایی تماس بگیرید.

پردرآمدترین وسایل شهربازی کدامند؟

از پردرآمد ترین وسایل شهربازی می‎توان به ایرهاکی، بسکتبال، تکان دهنده، قطار، فوتبال دستی، ربات چنگکی، دستگاه گیم، دستگاه گردون و واقعیت مجازی اشاره کرد.

پرطرفدارترین دستگاه‎ های کودکان شهربازی کدامند؟

از پرطرفدارترین تجهیزات شهربازی سرپوشیده برای کودکان می‌توان به قطار، ماشین برقی، میز ماهیگیری، دستگاه گیم، دستگاه ‎های گردون، ماشین برقی و سازه ‎های بادی اشاره کرد.

پرطرفدارترین دستگاه ‎های بزرگسالان شهربازی کدامند؟

از پرطرفدارترین دستگاه‎ های شهربازی برای بزرگسالان می‎توان به تجهیزات قدرتی، ایرهاکی، فوتبال دستی و واقعیت مجازی اشاره کرد.

خرید تجهیزات شهربازی سرپوشیده از شهربازی سازان طلایی

در این مقاله راهنمای خرید تجهیزات شهربازی سرپوشیده را در اختیار شما عزیزان قرار داده و به معرفی کامل این محصولات پرداختیم. در صورتی که قصد تجهیز خانه بازی یا شهربازی ‎های سرپوشیده را دارید می‎توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق سایت شهربازی سازان طلایی سفارش داده و بهترین خدمات را دریافت کنید. در این مجموعه فروش عمده تجهیزات شهربازی سرپوشیده نیز صورت می‎گیرد و خریداران گرامی می‎توانند از کامل ‎ترین خدمات پس از فروش برخوردار شوند.

شرکت فنی و مهندسی شهربازی سازان طلایی در زمینه تولید و واردات تجهیزات شهربازی فعالیت دارد و با ده‎ها سال تجربه می‎تواند بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. در این شرکت برای کسب رضایت مشتریان از جدیدترین تکنولوژی استفاده شده و محصولات موجود دارای تنوع بی‎شماری هستند. شما عزیزان از هر نقطه از کشور می‎توانید با شماره 01144204223 تماس گرفته و از خدمات شهربازی سازان طلایی برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *